poniedziałek, 10 grudnia 2007

Światła fary (wrzesińskiej)

Ireneusz Zjeżdżałka, z cyklu Światła fary, 2007

Pół godziny temu rozpoczął się druk niedużego tomu Światła fary, produktu zdecydowanie lokalnego, zawierającego ok. 40 fotografii wykonanych w tym roku we wnętrzach kościoła farnego. Rzecz może nie jest szczególnie istotnym dziełem, ale wyrosła z przekonania o konieczności dokumentowania współczesnego obrazu naszego miasta i rozpoczyna, równolegle z tomem o parku Piłsudskiego autorstwa Waldka Śliwczyńskiego, serię Album wrzesiński, która w założeniu składać się będzie z niewielkich wydawnictw poświęconych kolejnym tematom i miejscom. Póki co: wstęp (w wersji polskiej i angielskiej) Krzysztofa Grzechowiaka, format 20x23 cm, objętość 52 strony, nakład 500 sztuk.

A tak to powstaje (mniej więcej):


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Powiem tak: letko! Jestem trochę zaskoczony, bo nie wiedziałem, ze Zjeżdzalus wlezie do fary, bynajmniej nic o tym nie mówił...(a właściwie po ch...miał mówić). Co na to proboszcz? Pochwalił?

Anonimowy pisze...

Witam, bardzo podoba mi się pański blog. Mam pytanie do tego projektu. Ile będzie kosztowała ta książeczka (?? chyba to taka forma) i czy będzie ogólnie dostępna tzn. kiosk, księgarnia, a może sklep internetowy Pana Śliwczyńskiego.

Pozdrawiam
Michał Stojek

Ireneusz Zjeżdżałka pisze...

Witam i dziękuję za wpisy. Jak wspomniałem tomik to produkt zdecydowanie regionalny, będzie dostępny w biurze WW na Warszawskiej i w siedzibie Kropki na Fromborskiej, za pośrednictwem portalu WW, być może także w księgarniach wrzesińskich - cena w granicach 15 zł - ma być tanio, ale elegancko :-)

Anonimowy pisze...

Dziękuje za odpowiedź, mam nadzieje, że dam radę wyskoczyć z pracy i nabyć ten tomik.

Anonimowy pisze...

No cena jest konkretnie tania.Mniej niż na flachę,znaczy tanio. :-) Chętnie kupię tą knigę.A blog też bardzo ciekawy,konkretne opowiastki,wyobraźnia działa.
Pozdrawiam!